środa, 9 maja 2018

Kurs na shaker card dla sklepu Craft O'Clock

Witajcie. Po długim majowym weekendzie, pełna sił zabrał się za kurs na shaker card. Wykonałam go dla sklep Craft O'Clock. Zrobiłam kartkę dziecięcą pełną cudnych cekinów. Zapraszam na tutorial, mam nadzieję, że Wam się spodoba i również stworzycie piękne kartki z shakerem. Jeśli skorzystacie z moich wskazówek to koniecznie dajcie mi znać.

Pokażę Wam jak zrobić taką kartkę:




1. Przygotowujemy:
- cekiny
- papiery scrapbookingowe
- białą kwadratową bazę kartki
- paski z obrazkami z zestawu dodatków do wycięcia 
- kwiatki, listki, dodatki według uznania i pomysłu
- taśmę klejącą / lub taśmę dystansową(piankową)
- nożyczki
- klej 
- bazę do shaker box lub odpowiednio dociętą tekturę introligatorską
- gilotynę/trymer
- kawałek grubszej folii


2. Docinamy papier odpowiednio do bazy kartki. U mnie baza jest wielkości 13,5x13,5cm , więc papiery mają odpowiednio: 13x13cm, biała podkładka 12x12 cm i kolejny papier scrapbookingowy 11,5x11,5 cm.



3. Papiery naklejamy na bazę. Wycinany z odpowiedniego papieru kółko pasujące na tło naszego shaker box'a. Naklejamy wycięte tło i dwie tekturowe obręcze



4. Wycinamy odpowiednią grafikę z dodatków i naklejamy na tło shaker box'a, Wsypujemy odpowiednią ilość cekinów. Naklejamy magikiem "szybkę" i na to ostatnią tekturową obręcz. Nasz shaker jest gotowy. Pora umieścić go na kartce.



5. Po naklejeniu shakera wycinamy odpowiednie grafiki jakimi chcemy udekorować kartkę. Można też ją ozdobić kwiatkami i innymi dodatkami.



6. Na koniec dodajemy kilka ceków w różnych miejscach na kartce i gotowe. Powodzenia


Mam nadzieję, że podoba Wam się mój kurs na kartkę. 

Wszystko do zrobienia kartki z Sklep Craft O'Clock



Pozdrawiam Yasmine


2 komentarze: