poniedziałek, 26 lutego 2018

Tutorial na kartkę komunijną

Witajcie.
Dzisiaj na blogu Laserowe Love pojawił się mój tutorial na szybką i delikatną kartkę z okazji Pierwszej Komunii Świętej.


Zapraszam Was na kurs krok po kroku.

Potrzebujemy:
- klej najlepiej Magik,
- tekturkę komunijną,
- kwiatki, listki, cyrkonie i inne dodatki jakich chcemy użyć,
- nożyczki,
- papiery scrapowe,
- baza kartki,
- jeśli chcemy naszą tekturkę zembossować, to puder do embossingu, tusz i nagrzewnicę,
- trymer.
Potrzebne papiery, tekturki i dodatki zakupicie w sklepie Laserowe Love



Zaczynamy od docięcia papierów do odpowiedniego rozmiaru. Ja lubię bazy 13,5x13,5 cm, więc papiery mają odpowiednio 13x13 cm oraz 12x12cm.


Swoją tekturkę zembossowałam białym pudrem aby była delikatniejsza.


Nakleiłam papiery na bazę, na to tekturkę i ozdobiłam kremowymi kwiatami, listkami i cyrkoniami.





Mam nadzieję, że podoba Wam się moja kartka i tutorial.
Pozdrawiam-Yasmine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz