wtorek, 27 lutego 2018

Tutorial na kartkę ślubną - papiery Craft O'Clock

Witajcie, wczoraj na blogu Sklepu Craft O'Clock ukazał się mój tutorial na kartkę ślubną. Dzisiaj zapraszam Was na tutorial również do siebie.


Wszystkie potrzebne do zrobienia kartki materiały oprócz kwiatów kupicie w sklepie Craft O'Clock
Potrzebujemy:
-papiery do scrapbookingu u mnie kolekcja Always Together i Basic.
-taśma 2 stronna
-taśma piankowa
-tekturka 
-nożyczki
-klej
-cyrkonie/sznurek/cekiny/papierowe kwiaty
-baza kartki
-papier kraft 


Docinamy papier scrapbookingowy odpowiednio do bazy. Ja używam baz 13,5x13,5cm więc moje papiery mają 13x13 cm , papier kraft 12x12 cm i papier z wzorem serduszek 11,5x11,5 cm.


Papiery oklejamy odpowiednio taśmą 2 stronną i taśmą piankową. Przy naklejaniu uważajcie, taśma piankowa ze sklepu Craft O'Clock jest naprawdę bardzo mocna.


Oklejona baza wygląda następująco.


Przygotowujemy listki, kwiatki, wycinamy elementy z arkusza z dodatkami


Pod tekturkę nakleiłam wycięty element z arkusza, ponieważ chciałam go bardziej wyeksponować.
Ozdabiamy kartkę kwiatami, listkami, cekinami i czym jeszcze mamy ochotę.


Efekt jaki ja uzyskałam:





Mam nadzieję, że Wam się podoba mój tutorial. Zapraszam do tworzenia własnych kartek. Koniecznie się pochwalcie co stowrzyliście.

Pozdrawiam Yasmine


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz